زمان : 27 Shahrivar 1399 - 08:33
شناسه : 159697
بازدید : 4035
سرمربی تیم فوتبال یزدلوله: محکوم به پیروزی برابر عقاب تهران هستیم سرمربی تیم فوتبال یزدلوله: محکوم به پیروزی برابر عقاب تهران هستیم سرمربی تیم فوتبال یزدلوله گفت: بازی برگشت تیم ما مقابل عقاب تهران از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است، بنابراین برای راهیابی به دیدار نهایی چاره‌ای جز پیروزی نداریم.

یزد فردا: محمود امیری افزود: نقاط ضعف و قوت حریف توسط کادرفنی دقیق بررسی شده و برای این دیدار مهم مشکل خاصی نداریم.

وی ادامه داد: تیم عقاب قابل احترام است ولی ما یزدلوله هستیم و برای راهیابی به لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور برنامه‌داریم و برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.   

در بازی رفت ۲ تیم که روز شنبه ۲۲ شهریورماه جاری در تهران برگزار شد تیم یزدلوله حریف مدعی خود را یک بر صفر در تهران شکست داد و بازی برگشت امروز (پنجشنبه) ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می‌شود.

 تیم برنده این ۲ دیدار در این مرحله باید با برنده تیم‌های استقلال شوش و جوان نوین ساری مسابقه خود را برگزار کند تا در پایان قهرمان آن جواز حضور در لیگ دسته ۲ کشور را کسب کند.   

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

در حال حاضر  ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که نقش مهمی در توسعه این رشته دارد.
منبع: ایرنا