زمان : 27 Shahrivar 1399 - 11:56
شناسه : 159726
بازدید : 7632
اختصاص زمین برای آغاز طرح ملی مسکن اشکذر اختصاص زمین برای آغاز طرح ملی مسکن اشکذر تا یک ماه آینده موضوع زمین طرح ملی مسکن در شهرستان اشکذر رفع خواهد شد.

یزد فردا: فرماندار اشکذر در نشست شورای مسکن شهرستان اشکذر ، با بیان اینکه آغاز طرح ملی مسکن در اشکذر به نسبت سایر شهرستان‌های استان چند گام عقب‌تر است، گفت: ضرورت دارد اداره راه و شهرسازی با همکاری بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شهرستان نسبت به تامین زمین این طرح اقدام نمایند.

هادی هادی نسب با بیان اینکه تجربه شکستگی منازل مسکن مهر اشکذر باید در جا نمایی و آماده سازی زمین‌های طرح ملی مسکن مورد توجه قرار گیرد، افزود: نباید اشتباهات گذشته را در این باره تکرار کنیم.

وی با بیان اینکه جلسات مسکن دو هفته یک بار و به منظور مسائل مرتبط با طرح ملی مسکن با محوریت معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد که تا یک ماه آینده موضوع زمین طرح ملی مسکن در اشکذر رفع خواهد شد.

فرماندار اشکذر ادامه داد: سهیمه شهرستان از طرح ملی مسکن ۱۰۰ واحد است که ۲۰ واحد ان در بخش خضرآباد و ۸۰ واحد دیگر در شهر اشکذر و مجومرد واقع شده است .