زمان : 31 Shahrivar 1399 - 16:50
شناسه : 159962
بازدید : 4119
مسوولان میبد با آرمان‌ های شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند مسوولان میبد با آرمان‌ های شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند همزمان با نخستین روز آغاز هفته دفاع مقدس جمعی از مسوولان شهرستان میبد با حضور در ویژه برنامه ای با رعایت پروتکل های بهداشتی و با هدف پیشگیری از بیماری کووید- ۱۹ در کنار یادمان شهدا با آرمان های شهیدان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

یزد فردا: فرماندار میبد روز دوشنبه در مراسم یادشده گفت: روزهای گرامیداشت دفاع مقدس سرشار از معنویت است و پاس داشتن و تداوم ارزش‌های آن دوران از سوی نیروهای بسیج و سپاه ، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و نهادهای دیگر در دوران‌های مختلف بعد از جنگ به خصوص دوران سازندگی مورد توجه قرار گرفته ‌است.

حسین فلاح افزود: فرهنگ بسیجی و عمل به ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه در زمان هجوم واقع شدن در برابر تهدیدهای امنیتی بیمه کرده ‌است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی باید در انجام رسالت‌های خود به خصوص خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکنیم و در رفع مشکلات و مسایل ارباب رجوع به اداره و محل خدمت خود تلاش کنیم.

فرماندار میبد در ادامه از اهدای هفت سری جهیزیه تهیه شده با همکاری سپاه و بسیج شهرستان برای خانواده‌های نیازمند قدردانی کرد.

شهردار میبد هم گفت: رزمندگان اسلام سال ها در زمین‌های تفتیده جنوب در شرایط سختی از تمامیت ارضی ایران دفاع کردند و آسایش امروز ما مرهون رشادت‌های آنهاست.

علیرضا نقوی با اشاره به دیپلماسی و اقتدار ایران در مجامع بین‌المللی افزود: در کنار یادمان شهدا با همکاران خود هم قسم می‌شویم که سعی و تلاش خود را در ارایه خدمت‌رسانی بهتر و مورد نظر شهروندان در حدود اختیارات قانونی  انجام دهیم.

وی یادآور شد : تکریم ارباب رجوع خط قرمز کارمندان شهرداری است و همه ما باید بتوانیم هر روز بهتر از روز گذشته به مردم خدمت کنیم.

مراسم یادشده با همکاری سپاه و بسیج و شهرداری و همراه با ادای احترام به شهیدان و اجرای ۲ سرود از سوی گروه نوجوانان عاشورایی و نوگلان حسینی ناحیه مقاومت بسیج میبد برگزار شد.

میبد حدود ۵۰۰ شهید تقدیم دفاع مقدس کرده‌ است و مرکز این شهرستان ۱۰۵ هزار نفری  در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

جنگ هشت ساله دفاع مقدس ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ با حمله زمینی، هوایی و دریایی و آتشباری روستاها و شهرهای مرزی ایران از سوی رژیم بعثی عراق با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی ایالات متحده آمریکا آغاز شد و دشمن زبون پس از هشت سال در برابر مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام قرارداد آتش بس را پذیرفت و به مرزهای بین‌المللی شناخته شده ۲ کشور بازگشت.