زمان : 01 Mehr 1399 - 10:33
شناسه : 159980
بازدید : 3731
حمایت نیکوکاران یزدی از 4000 فرزند یتیم و نیازمند حمایت نیکوکاران یزدی از 4000 فرزند یتیم و نیازمند مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: بیش از ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم از حمایت نیکوکاران یزدی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

یزد فردا: مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: بیش از ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم از حمایت نیکوکاران یزدی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان بابیان اینکه طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های موفق این نهاد برای خدمت‌رسانی به ایتام و فرزندان نیازمند است، گفت: حامیان نیکوکار یزدی طی پنج‌ماهه نخست امسال حدود 10 میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد افزود: بیش از ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم از حمایت نیکوکاران یزدی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم خداجوی استان می‌توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای خبر