زمان : 02 Mehr 1399 - 09:11
شناسه : 160039
بازدید : 4948
شهردار: توسعه اردکان با مشارکت فعال سرمایه‌گذاران میسر است شهردار: توسعه اردکان با مشارکت فعال سرمایه‌گذاران میسر است شهردار اردکان گفت: تحقق توسعه و رشد این شهر مستلزم مشارکت و حضور فعالانه سرمایه‌گذاران است.

یزد فردا: "مصطفی پوردهقان" بر لزوم تسهیل امور جهت حضور فعال سرمایه‌گذاران تأکید کرد و ضمن برشمردن فرصت‌های پیش رو، از سرمایه‌گذاران برای حضور در اردکان و مشارکت در اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری دعوت به همکاری کرد.

وی با اشاره به اینکه اردکان دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری در زمینه سرمایه‌گذاری است؛ اظهار داشت: زمانی می‌توان از توسعه و رشد شهر اردکان سخن به میان آورد که چشم‌انداز بلندمدت شهر را در اولویت قرار داد و تحقق این موضوع مستلزم مشارکت و حضور فعالانه سرمایه‌گذاران است که باید با حمایت همه‌جانبه و فراهم نمودن شرایط، بستر حضور پررنگ این افراد در عرصه‌های اقتصادی شهر را فراهم نماییم.

پوردهقان، اردکان را نگین سرمایه‌گذاری ایران و یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور در حوزه گردشگری و صنعت و مهم‌تر از همه مهد فرهنگ دانست و افزود: جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی اردکان، این شهر را به‌عنوان یکی از مقصدهای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است بنابراین ساخت مجموعه اقامتی صدرالفضلا، باغ گیاه‌شناسی شهید پایدار، مجموعه فرهنگی باغ کتاب، سفره‌خانه سنتی مازاری سنایی، مجموعه فرهنگی، تفریحی و تجاری اشراق، مرکز تفریحی و درمانی آیت‌الله خاتمی و دهکده گردشگری سیاه کوه اردکان ازجمله پتانسیل‌های مناسب در حوزه سرمایه‌گذاری است.

پوردهقان، ساخت مجتمع‌های اداری و تجاری و مراکز خرید را به‌عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اردکان برشمرد و اذعان کرد: به‌واسطه توسعه صنعتی، جمعیت اردکان افزایش یافته است که این جمعیت بالا خود امکان سرمایه‌گذاری درزمینه ساخت میدان میوه و تره‌بار، مرکز خرید سیتی سنتر و مجموعه اداری و تجاری نگین کویر را فراهم می‌کند.

وی  با برشمردن دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری از مجموعه اقامتی مشهد و همچنین پل‌های عابر مکانیزه به‌عنوان پتانسیل‌های نهفته برای مشارکت سرمایه‌گذار نام برد و خاطر نشان کرد: مشارکت سرمایه‌گذاران می‌تواند ضامن پویایی اقتصاد در شرایط فعلی باشد.