زمان : 03 Mehr 1399 - 09:24
شناسه : 160091
بازدید : 4059
تصادف سه دستگاه خودرو سواری در مهریز تصادف سه دستگاه خودرو سواری در مهریز رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از تصادف سه دستگاه خودرو سواری در محور تنگ چنار مهریز و مصدوم شدن هشت نفر در این حادثه خبر داد.

یزد فردا: علیرضا فخری اظهار داشت: در پی اطلاع از تصادف سه دستگاه خودرو سواری در کیلومتر هشت محور تنگ چنار مهریز نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تنگ چنار به محل حادثه اعزام و عملیات امداد و نجات را آغاز نمودند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: در این حادثه هشت نفر مصدوم شدند که نجاتگران هلال احمر پس از حضور در صحنه و با ست‌های نجات اقدام به رهاسازی و پس از اقدامات اولیه درمانی مصدومان توسط اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

فخری با اعلام اینکه عملیات امداد و نجات و رهاسازی مصدومان در این حادثه بیش از یک ساعت بطول انجامید بیان داشت: دو نفر از مصدومان توسط نجاتگران هلال احمر رهاسازی شدند.

وی یادآور شد: نجاتگران هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز آماده امدادرسانی هستند و شماره تلفن ۱۱۲ پل ارتباطی بین مردم و صدای امداد جمعیت هلال احمر است و اطلاع رسانی سریع به هر نحو ممکن باعث کاهش آسیب در حوادث می شود.