زمان : 07 Mehr 1399 - 17:55
شناسه : 160312
بازدید : 4210
اعطاي تبلت و گوشی هوشمند در قالب کالا کارت به دانشجویان اعطاي تبلت و گوشی هوشمند در قالب کالا کارت به دانشجویان تبلت و گوشی هوشمند مورد نیاز دانشجویان دانشگاه پیام نور برای بهره مندی از کلاس‌های الکترونیکی در قالب کالا کارت اعطا می‌شود.

یزدفردا: رییس دانشگاه پیام نوراستان یزد گفت: با امضای تفاهم نامه دانشگاه پیام نور با بانک قرض الحسنه مهر ایران، برای اولین بار در کشور، دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند تا سقف ۲۰ میلیون تومان از کالا‌ها و خدمات کالا کارت با کارمزد ۲-۴ درصد بهره‌مند شوند.

محمد حسین مهدوی نژاد با اشاره به نحوه بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه کالا کارت اظهار داشت: دانشجویان در این طرح نیازی به سپرده گذاری ندارند و می‌توانند برای خرید کالای مورد نظر خود از تسهیلات قرض الحسنه آنی استفاده و در دوره‌های ۶، ۹، و ۱۲ ماهه نسبت به بازپرداخت این تسهیلات اقدام کنند.

وی از امکان استفاده مجدد از کالا کارت بعد از تسویه کالای نخست خبر داد و یادآور شد: در این تفاهم نامه، دانشجویان می‌توانند پس از خرید کالای مورد نظر و بازپرداخت اقساط آن به طور کامل، درخواست مجدد خود را برای دریافت کالای دیگر اعلام کنند.

مهدوی نژاد گفت: چگونگی استفاده و مدارک مورد نیاز برای دریافت این کالا کارت متعاقبا اعلام خواهد شد.