زمان : 20 Ordibehesht 1385 - 01:39
شناسه : 1605
بازدید : 7133
در سالروز چاپ نامه ای برای فردا خاتمی نامه ای برای امشب در آتش سوخت!!!!!!!!!!!!! در سالروز چاپ نامه ای برای فردا خاتمی نامه ای برای امشب در آتش سوخت!!!!!!!!!!!!!

 

در سالروز چاپ نامه ای برای فردا خاتمی نامه ای برای امشب در آتش سوخت!!!!!!!!!!!!!
یزدفردا:کتاب نامه ای برای امشب نوشته محمد رضا شوق الشعراء که مجوز آن جدیدا صادر شده بود و در صحافی حوالی دروازه قرآن یزد جهت صحافی بود در آتش سوخت!!!!!!!!!!!!!!!!!! و منتظر اخبار تکمیلی هستیم وخبر ان را بهتر است از زبان خود شوق بخوانیم
 
هزاران نسخه از کتاب نامه ای برای امشب! بعد از رفع توقیف، در آتش سوخت، و پاسخ نامه ای برای فردا خاتمی، در صحافی خاکستر شد.
بیست و سه ماه از نگارش نامه ای برای امشب! و چهارده ماه از توقیف و لغو مجوز آن گذشت، و اینک در پایان مبارزه و تلاش برای گرفتن مجوز نشرو آزاد سازی کتاب از بند توقیف، تنها خاکستر و اوراق سوخته ای در صحافی بجا مانده است.
پس از نه ماه دوندگی برای کسب مجوز چاپ نامه ای برای امشب! از وزارت فرهنگ و ارشاد مسجد جامعی، وقتی در 26 اسفند هشتاد و سه، مجوز چاپ نامه ای برای امشب! در کمال ناباوری، بعد از گذشت هشت روز لغو و کتاب توقیف گشت، بغضمان سخت ترکید، و اندیشه و دل ما سوخت و آتش گرفت، و اینک پس از صدور مجوز نشر و در آستانه ورود به نمایشگاه بزرگ کتاب، آتش گرفتن نامه ای برای امشب! رویای ما را آتش زده و سوزانده و بر لبان ما گل خنده کاشته است!
نامه ای برای فردا، بسوی فردا می رود، و نامه ای برای امشب! در انتظار فردا مانده است، شب و فردا، سحر و سپیده  به هم پیوسته اند، نامه ای برای فردا!، نامه ای برای امشب! می خواست، و هنوز در تاریخ، نامه ای برای فردا! منتظر نامه ای برای امشب! است.
و اما! نامه ای برای امشب! در آتش سوخته است...
محمد رضا شوق الشعراء  18/2/85 یزد
 
          
 
          
 
 
       
 
 
        
 
 
 

 

منبع:شوق دات کام
پایگاه خبری تحلیلی یزدفردا