زمان : 14 Mehr 1399 - 08:25
شناسه : 160586
بازدید : 4246
پیام فرماندارمیبد به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام فرماندارمیبد به مناسبت هفته نیروی انتظامی حسین فلاح فرماندارمیبد در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن پیام حسین فلاح فرماندارمیبد بدین شرح است:

به نام خدای هستی‌بخش

امنیت از مقوله‌هایی است که بدون آن تقریباً هیچ‌گونه فعالیتی را سطح جامعه نمی‌توان انجام داد.

برای برقراری این نظم و امنیت، نیازمند نیروهای ولایتمدار، شجاع و باروحیه نظامی و انقلابی و با اخلاص داریم که به حمدالله امروز این نیروی خدوم و پا به کار در نیروی انتظامی ما کم نیست.

وجود این انسان‌های وارسته و مجاهد امروزه باعث امنیت در همه مرزها و سطح عمومی جامعه شده است.

هرچند هرساله، تعدادی از این پاسداران امنیت جامعه ما که درجای جای کشورمان مشغول خدمت هستند؛ در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان به درجه شهادت نائل می‌شوند؛ اما آنچه مشهود است اقتدار نیروهای جان‌برکف نیروی انتظامی است که در صیانت از نظم و امنیت کشور و آرامش و آسایش ملت بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناسند و بی‌وقفه در سنگر امنیت جامعه در کنار دیگر نیروهای نظامی تلاش می‌کنند.

این روحیه و انگیزه خدمت به ملت ایران را باید در خانواده‌های نیروی انتظامی دنبال کرد که همه سختی‌های زندگی را بر دوش می‌کشند تا فرزندان و همسرانشان، دور از خانواده درراه تأمین امنیت ملت تلاش کنند.

این‌جانب لازم می‌دانم از زحمات شبانه‌روزی تک‌تک نیروهای نظامی و انتظامی قدردانی کرده و روز و هفته نیروی انتظامی را به آن‌ها تبریک عرض کنم.