زمان : 14 Mehr 1399 - 10:14
شناسه : 160587
بازدید : 4878
مددجویان کمیته امداد بهاباد بیش از ۱۸ میلیارد ریال وام دریافت کردند مددجویان کمیته امداد بهاباد بیش از ۱۸ میلیارد ریال وام دریافت کردند رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بهاباد گفت : در ۶ ماهه نخست امسال ۱۸ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال وام قرض الحسنه و کارگشایی از منابع مختلف به ۳۰۱ نفر از مددجویان و نیازمندان این شهرستان پرداخت شده است .

یزدفردا: حمید دهقان بهابادی افزود: با توجه به انعقاد تفاهمنامه با یکی از بانک ها ، ۱۶۹ نفر از این تعداد برای دریافت هشت میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال وام کارگشایی معرفی شدند .

وی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور تامین مسکن نیازمندان این شهرستان سه میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال وام به ۲۷ نفر پرداخت شده است.

دهقان بهابادی به پرداخت تسهیلات به مددجویان، نیازمندان و معرفی آنها به بنیاد علوی و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اشاره کرد و افزود : این نهاد حمایتی برای کمک به مددجویان در این مدت ۶ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به  ۱۳۲ نفر وام پرداخت کرد که با مشارکت و معرفی به بنیاد علوی و از محل اعتبار کمیته امداد بهاباد تامین و پرداخت شد.

در حال حاضر ۹۲۴ خانوار شامل هزار و ۹۸۵ نفر از خدماات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهاباد استفاده می کنند .