زمان : 20 Mehr 1399 - 14:30
شناسه : 160835
بازدید : 6881
بانک ملت در طرح های توسعه چادرملو مشارکت میکند. دکتر بیگدلی مدیر عامل بانک ملت: بانک ملت در طرح های توسعه چادرملو مشارکت میکند. مدیر عامل بانک ملت صبح امروز به همراه مدیران و کارشناسان این بانک پس از بازدید از واحدهای فولادی در مجتمع صنعتی چادرملو در نشست با مدیرعامل چادرملو و آگاهی یافتن از طرح های توسعه این شرکت، امادگی کامل بانک ملت برای مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های توسعه بخش چادرملو را اعلام کرد .

یزدفردا: بر اساس همین گزارش دکتر بیگدلی مدیر عامل بانک ملت با اظهار خرسندی از وجود چنین شرکتهای موفق در امر تولید و توسعه کشور گفت: رشد و توسعه اقتصادی نیازمند برنامه ریزی، همت و سرمایه گذاری شجاعانه است که خوشبختانه در مدیریت چادرملو بطور چشمگیری مشاهده می شود، به همین دلیل بانک ملت نیز با تمام توان تمایل خود را برای مشارکت در سرمایه گذاری در طرح های آتی چادرملو اعلام میکند .

مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره چادرملو نیز با بیان نقش و جایگاه چادرملو در توسعه اقتصادی کشور با ایجاد واحدهای تولیدی، اشتغال زایی و ارز آوری افزود: ما افتخار می‌کنیم که گامهای عملی در جهت رونق تولید و امید آفر ینی در جامعه بر میداریم و از هر گونه حمایت سرمایه گذاران به ویژه بانکها استقبال میکنیم.