زمان : 20 Mehr 1399 - 16:27
شناسه : 160838
بازدید : 4948
پوشش تلفن ثابت روستای بهادران مهریز تا سال آینده مدیر مخابرات استان یزد خبر داد: پوشش تلفن ثابت روستای بهادران مهریز تا سال آینده مدیر مخابرات استان یزد با اشاره به راه‌اندازی اینترنت پرسرعت برخی روستاهای مهریز، پیش‌بینی کرد تا پایان سال آینده پوشش تلفن ثابت در روستاهای منطقه بهادران نیز برقرار شود.

یزدفردا: «محمدرضا زارع» در دیدار  روز گذشته‌ی خود با فرماندار مهریز اعلام کرد: تاکنون سه سایت در منگ‌آباد، شهرک شهید زارعین و معدن سرب و روی مهدی آباد بهادران مهریز اجرا شده و دو سایت دیگر در روستاهای خورمیز و عبدالله آباد و فتح آباد نیز تا پایان سال عملیاتی می‌شود.

راه‌اندازی ADSL روستاهای عبدالله آباد و فتح آباد، گل افشان و دره شهرستان مهریز دیگر خبری بود که مدیر مخابرات استان به آن اشاره کرد.

زارع گفت: ایجاد شبکه تلفن ثابت در سه روستای گردکوه، کریم آباد و بهادران از دیگر اقدامات در دستور کار مخابرات استان است که طبق برنامه پیش‌بینی شده بخشی از عملیات اجرایی آن در سال‌جاری انجام و تا پایان سال آینده سه روستای ذکر شده تحت پوشش تلفن ثابت قرار خواهند گرفت.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، «رضا زارعزاده» فرماندار مهریز نیز بر لزوم توسعه و ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی شهر و روستایی در این شهرستان تاکید کرد.