زمان : 24 Mehr 1399 - 10:49
شناسه : 160941
بازدید : 5209
کرونا ورودی های مناطق ییلاقی تفت را بست فرماندار تفت: کرونا ورودی های مناطق ییلاقی تفت را بست فرماندار تفت گفت: با توجه به افزایش شیوع کرونا راه‌های دسترسی به روستا‌های ییلاقی این شهرستان از امروز تا بعدازظهر روز شنبه ۲۶ مهرماه مسدود است.

یزدفردا: علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت گفت: با توجه به اینکه بر اساس نظرات متخصصان حوزه بهداشت، تجمعات خانوادگی یکی از عوامل اصلی شیوع کرونا است و معمولاً در ایام تعطیل و پایانی هفته شاهد تجمعات خانوادگی در مناطق ییلاقی این شهرستان تفت هستیم، بر آن شدیم محدودیت هایی در تردد وسایل نقلیه اعمال کنیم.

او ادامه داد: به ‌منظور حفظ سلامت هم استانی‌ها و روستائیان بر اساس مصوبه ستاد استانی و شهرستانی مقابله با ویروس کرونا مسیر‌های منتهی به مناطق ییلاقی از امروز تا بعدازظهر روز شنبه ۲۶ مهرماه مسدود است و از ادامه حرکت مسافرین در این مسیر جلوگیری خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت در پایان تصریح کرد: با توجه سالمند بودن اغلب جمعیت ساکن در شهرستان تفت، افزایش رفت‌ و آمد‌های غیرضروری خطرات جبران‌ناپذیری را برای سلامت مردم این شهرستان در پی خواهد داشت و از هم استانی‌ها و هم شهریان عزیز درخواست می‌شود تا کاهش شیوع ویروس کرونا، از رفت‌ و آمد‌های غیرضروری و سفر‌های تفریحی به این شهرستان خودداری کنند.