زمان : 27 Mehr 1399 - 17:46
شناسه : 161033
بازدید : 3714
طرح پلیس محله‌ محور در استان تقویت می‌شود فرمانده انتظامی یزد: طرح پلیس محله‌ محور در استان تقویت می‌شود فرمانده انتظامی یزد گفت: اجرای طرح پلیس « محله محور» در راستای واگذاری بیشتر امور به مردم با هدف تامین امنیت پایدار در مناطق مختلف استان پیش‌بینی شده و در آینده تقویت می‌شود.

یزدفردا: سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد روز یکشنبه در نخستین روز بزرگداشت هتفه نیروی انتظامی در نشست با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با قدردانی از همکاری مردم افزود: تحقق امنیت در محله ها به همکاری مردم در کنار فعالیت کلانتری‌ها و سایر نیروها ارتباط مستقیم دارد.

وی با اشاره اینکه هم‌اکنون امنیت خوبی در استان و محله ها برقرار است،بیان کرد: همکاری نیروهای نظامی و انتظامی در کنار مردم به خصوص در محله ها موجب ارتقای امنیت پایدار است، امیدواریم این روند همانند گذشته با قدرت و جدیت بیشتری پیگیری و اقدام شود.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: نیروهای نظامی و انتظامی با وحدت و هماهنگی در کنار هم و همراهی مردم وظایف خود را در خدمت به مردم، تحقق مطالبات و انجام ماموریت‌ها به خصوص ارتقای امنیت و آرامش استان و محلات انجام می‌دهند.

سرتیپ رضا پورشمسی اظهار کرد: نقش نیروهای نظامی به خصوص انتظامی در خدمت به مردم و کشور برکسی پوشیده نیست و امروز با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان شاهد حفط امنیت و آرامش در محله های استان هستیم و این روند ارتقا می‌یابد.

ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته نیروی انتظامی از امروز ( یکشنبه ) برابر ۲۷ مهرماه جاری با ۱۲۴ برنامه بر اساس شرایط موجود و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان آغاز شد.

امسال هفته بزرگداشت نیروی انتظامی که تا سوم آبان‌ماه ادامه دارد  با  شعار  « با هم برای امنیت و سلامت» نامگذاری شده است.