زمان : 29 Mehr 1399 - 17:32
شناسه : 161116
بازدید : 4011
پیام تسلیت معاون بهداشت وزارت بهداشت در پی شهادت دو مدافع سلامت پیام تسلیت؛ پیام تسلیت معاون بهداشت وزارت بهداشت در پی شهادت دو مدافع سلامت معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیامی، شهادت دو نفر از مدافعین سلامت، مرحوم مهندس حیدر ابری از استان قم و مرحومه مرضیه محمدی زربندی از استان یزد از خادمین و مدافعین سلامت در حوزه بهداشت حرفه ای، در راه خدمت به هموطنان عزیز در عرصه کنترل و پیشگیری از بیماری کووید 19 را تسلیت گفت.

یزدفردا: متن این پیام به این شرح است:

خدمت به مردم یکی از مهمترین و با فضیلت ترین عبادات است و اگر این خدمت در حوزه سلامت باشد ارزشی دو چندان خواهد یافت.

خبر شهادت همکاران گرامی مرحوم مهندس حیدر ابری از استان قم و مرحومه مرضیه محمدی زربندی از استان یزد از خادمین و مدافعین سلامت در حوزه بهداشت حرفه ای، که در راه خدمت به هموطنان عزیز درعرصه کنترل و پیشگیری از بیماری کووید 19، جان خود را از دست دادند، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران در حوزه های مختلف بهداشت گردید.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه ضمن همدردی با خانواده و همکاران آن عزیزان سفرکرده از درگاه خداوند متعال برای ایشان، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

هر چند این مصائب برای همه ما بسیار سخت و جانکاه است، اما خاطره تلاش های صادقانه ایشان در کنار سایر مدافعان سلامت، همواره در یادها جاودانه خواهد ماند.

دکتر علیرضا رییسی
معاون بهداشت وزارت بهداشت