زمان : 02 Aban 1399 - 15:12
شناسه : 161182
بازدید : 4208
آخرین مهلت تکمیل پرونده طرح اقدام ملی مسکن در یزد اعلام شد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد: آخرین مهلت تکمیل پرونده طرح اقدام ملی مسکن در یزد اعلام شد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن استان به سامانه www.tem.mrud.ir مراجعه کنند.

یزدفردا: محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن استان یزد در مراحل ثبت‌نامی اول و دوم که نسبت به تکمیل مدارک و افتتاح حساب اقدام نکرده‌اند، فقط تا روز دهم آبان ماه سال‌جاری فرصت دارند، با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز برای احراز شرایط اقدام کنند.

او افزود: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن استان در مراحل ثبت نامی اول و دوم که تاکنون نسبت به تکمیل مدارک و افتتاح حساب خود اقدام نکرده‌اند، فقط تا روز ۱۰ آبان ماه سال‌جاری فرصت دارند، با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز برای احراز شرایط اقدام و سپس در شهر یزد به دفاتر پیشخوان دولت و در شهرستان‌ها به ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

صادقیان ادامه داد: همچنین متقاضیان ثبت نامی در مرحله سوم (ثبت‌نام از طریق پیامک)، تا پایان روز ۲۰ آبان ماه فرصت دارند، مدارک خود را در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری کرده و برای طی مراحل بعدی در شهر یزد به دفاتر پیشخوان دولت و در شهرستان‌ها به ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

او تاکید کرد: به منظور تعیین تکلیف وضعیت ثبت نام همه متقاضیان و انجام مراحل اتصال متقاضیان به طرح‌های شروع شده، این مهلت قابل تمدید نبوده و متقاضیانی که در تاریخ اعلام شده مراجعه نکنند، از سامانه طرح اقدام ملی مسکن حذف خواهند شد.