زمان : 07 Aban 1399 - 14:12
شناسه : 161364
بازدید : 4424
بیمارستان میبد نیازمند اکسیژن ساز/ فرماندار میبد: راه اندازی اکسیژن ساز 15 روز به طول می انجامد بی تدبیری مسئولین در رفع نیازهای کادر درمان ادامه دارد بیمارستان میبد نیازمند اکسیژن ساز/ فرماندار میبد: راه اندازی اکسیژن ساز 15 روز به طول می انجامد فلاح فرماندار میبد از خرید دستگاه اکسیژن ساز و راه اندازی آن تا 15 روز آینده خبر داد.

یزدفردا: حسین فلاح فرماندار میبد با اشاره به کمبود اکسیژن چند شب پیش در بیمارستان میبد اظهار داشت: با هماهنگی که با صنعتگران و مدیران کارخانه فولاد یزد شد خوشبختانه اکسیژن به موقع رسید و اگر به موقع اکسیژن تامین نمی شد مشکلاتی به وجود می آمد و منجر به فوت چند نفر می شد. 

فرماندار میبد با بیان اینکه سوال مردم این است که آیا مسئولین پیش بینی و برنامه ریزی این شرایط را نمی کردند گفت: واقعیت این است که تعداد بستری ها بالا است و تعداد زیادی از بیماران از دستگاه اکسیژن استفاده می کنند به همین خاطر این اجازه را نمی دهد که ما سریع هماهنگی ها و پیش بینی های لازم را داشته باشیم. 

وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده درحال خرید یک دستگاه اکسیژن ساز هستیم که نهایتا ظرف 15 روز آینده این دستگاه اکسیژن ساز فراهم شود. 

فلاح اضافه کرد: با هماهنگی ها و صحبت هایی که با صنعتگران، کارخانه داران و خیرین شده است مبلغی از این دستگاه را فراهم کرده ایم و درحال انتقال این دستگاه هستیم ولی راه اندازی این دستگاه زمان بر است.

فرماندار میبد تاکید کرد: کادر درمان 8 ماه است که در حال خدمت رسانی اند و به دلیل حجم زیاد کار خسته شده اند لذا از مردم انتظار می رود فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک را رعایت کنند تا از این بحران و شرایط حاد عبور کنیم. 

وی ادامه داد: دستگاه اکسیژن ساز فعلی بیمارستان میبد حدود 20 سال کار کرده و اخیراً نیز 7 برابر ظرفیت از آن استفاده شده است بنابراین دچار نقص شد و مجبور شدیم از کپسول های صنعتی استفاده کنیم.

 فلاح در پایان گفت: با همه این اوصاف و خستگی کادر درمان، مردم از لحاظ امکانات و تهیه اکسیژن نگران نباشند انشاالله خیرین و صنعتگران در این شرایط مثل اسفند ماه ما را یاری می کنند تا از این شرایط عبور کنیم.