زمان : 08 Aban 1399 - 07:40
شناسه : 161382
بازدید : 4154
پیام فرماندار بهاباد به مناسبت هفته پدافند غیرعامل/پدافند غیرعامل مصون سازی در مقابل هرگونه تهدید است فرماندار بهاباد: پیام فرماندار بهاباد به مناسبت هفته پدافند غیرعامل/پدافند غیرعامل مصون سازی در مقابل هرگونه تهدید است فرماندار بهاباد در این پیام پدافند غیرعامل را مصون سازی در مقابل هرگونه تهدید دانست و گفت: امیدواریم در شرایطی که امروز با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم همه با هم تلاش کنیم تا با سلامت از این بحران عبور کنیم.

یزدفردا: فرماندار بهاباد با صدور پیامی فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل را گرامی داشت. متن پیام "محمدمهدی خانی زاده" بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هشتم آبان ماه سالروز فرمان رهبر معظم انقلاب برای تاسیس شورای عالی پدافند غیرعامل، نشان دهنده اهمیت پدافند غیر عامل می باشد به طوریکه یک اصل بسیار اساسی برای کاهش آسیب پذیری و متضمن مصون سازی در مقابل هرگونه تهدید از جمله زیستی، فنی و سایبری محسوب می شود؛ انتظار می رود جهت بکارگیری اصول پدافند غیرعامل، از ظرفیت نخبگان، اساتید و صاحب نظران و پتانسیل های موجود در دستگاه ها و سازمان های شهرستان برای دست یابی به اهداف این مهم استفاده شود.

شعار امسال هفته پدافند غیرعامل "مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز، ایران قوی" می باشد و لذا فرصتی برای بکارگیری اصول پدافند غیرعامل برای زمان اضطرار و مدیریت بحران هایی نظیر هرگونه تهدیدات دشمن، حوادث و بلایای طبیعی، بیماری های واگیردار و... در میان آحاد جامعه است و امیدواریم در شرایطی که امروز با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم همه با هم تلاش کنیم تا با سلامت از این بحران عبور کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل، از تلاشگران و فعالان این عرصه خطیر تقدیر و تشکر نموده و توفیق بیش از پیش فرهنگ سازی در خصوص ضرورت به کارگیری اصول پدافند غیرعامل در بین آحاد جامعه را از خداوند متعال خواستارم.