زمان : 08 Aban 1399 - 16:05
شناسه : 161412
بازدید : 5874
حمایت جدی پارک فناوری یزد از رویدادهای فناورانه در شهرستان‌ها حمایت جدی پارک فناوری یزد از رویدادهای فناورانه در شهرستان‌ها فرماندار شهرستان خاتم با حضور در دفتر رئیس پارک علم و فناوری یزد، راهکارهای توسعه مناسبات و فعال سازی دفتر مرکز رشد فناوری این شهرستان را بررسی کرد.

یزدفردا: «جواد میربهبودی» در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان به ویژه در بخش کشاورزی و اکوتوریسم، از آمادگی و علاقمندی فرمانداری خاتم برای کمک به فعال‌سازی مجدد مرکز رشد فناوری در این منطقه سخن گفت.

وی فعالیت پارک علم و فناوری یزد در شهرستان خاتم را مطابق با مطالبه مردم و به ویژه جوانان نخبه و دانشگاهیان منطقه دانست و برای کمک به تامین فضای کاری لازم برای آغاز به کار مرکز فناوری قول مساعد داد.

«محمد مهدی لطفی» رئیس پارک علم و فناوری یزد نیز در این دیدار، کشاورزی و دامپروری را از جمله بخش‌های حساس و حیاتی دانست و بر ضرورت ورود جدی دانش بنیان به این حوزه ها تاکید کرد.

وی با اشاره به سابقه فعالیت مرکز رشد فناوری پارک یزد در شهرستان خاتم، تامین نشدن فضای کاری شایسته و پایدار را مشکل اصلی در راه اندازی مجدد این مرکز دانست.

به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، لطفی با اشاره به حمایت جدی پارک یزد از فعالیت‌های ترویجی تبلیغی و برگزاری رویدادهای فناورانه در شهرستان‌ها، افزود: انجام تعهدات فرمانداری خاتم در تامین فضای کاری و نیروی انسانی، زمینه‌ساز فعالیت مرکز رشد فناوری شهرستان خواهد بود.