زمان : 09 Aban 1399 - 12:52
شناسه : 161425
بازدید : 3150
پنجمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در یزد آغاز شد مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان یزد: پنجمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در یزد آغاز شد مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان یزد از آغاز پنجمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در راستای تهیه بسته معیشتی برای نیازمندان از سوی این هیئت خبر داد.

یزدفردا: سیدمحمود حسینی، مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان یزد با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اظهار کرد: با شیوع کرونا و آسیب دیدن برخی از اقشار جامعه رزمایش کمک مومنانه از سوی این هیئت اجرایی و تاکنون در طی چهار مرحله و با کمک اقشار مختلف و خیران بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع شده است.

وی از آغاز پنجمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در راستای تهیه بسته معیشتی برای نیازمندان خبر داد و افزود: این مرحله از رزمایش کمک مومنانه به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) از سوی این هیئت در استان آغاز شده است.

حسینی بیان کرد: خیران و مردم دارالعباده و دارالعلم استان برای مشارکت در این طرح می‌توانند با واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۲۷۳ ۸۱۱۰ ۹۳۶۸ ۲۶۹۵ و یا شماره شبا IR۰۹۰۶۳۰۳۴۲۸۰۴۳۰۰۲۵۶۷۰۴۰۱۴ به نام هیئت رزمندگان اسلام یزد اقدام کنند.