زمان : 12 Aban 1399 - 19:58
شناسه : 161518
بازدید : 8380
 توزیع هزار و ۲۵ بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان+گزارش تصویری به همت گروه تعاونی پیشگامان توزیع هزار و ۲۵ بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان+گزارش تصویری با حضور استاندار یزد و ‌به‌ مناسبت بیست و پنجمین سالروز تاسیس گروه تعاونی پیشگامان، هزار و ۲۵ بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد و پنج دستگاه اکسیژن‌ساز ‌نیز تحویل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواهد شد.

یزدفردا: بعدازظهر روز دوشنبه دوازدهم آبان ماه و در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم(‌ص) و حضرت امام جعفر صادق(‌ع) ‌و روز اخلاق و مهرورزی، با حضور “محمدعلی طالبی” استاندار یزد، “سیدمحمد رستگاری” فرماندار یزد، “عباس حیدری” مدیرکل حوزه استاندار، “محمدرضا رضایی نژاد” مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه تعاونی پیشگامان و جمعی از مسئولان هزار و ۲۵ بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد و همچنین پنج دستگاه اکسیژن‌ساز تحویل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواهد شد.

استاندار یزد در این مراسم ضمن قدردانی از اقدام خیرخواهانه گروه تعاونی پیشگامان، اظهار کرد: شاهد همراهی و مساعدت این تعاونی برتر کشور در امور مختلف بوده و هستیم.
طالبی ادامه داد: در بحران کرونا ظرفیت‌های بسیار خوب خیری در استان یزد ‌به میدان آمدند و توانستیم با مساعدت بخش خصوصی و خیرین بزرگوار و کمک دولت بخشی از آسیب های ناشی از بحران کرونا را در حوزه کمک‌های معیشتی مدیریت کنیم.
رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان در پایان خاطرنشان کرد: با مجموعه اقداماتی که با حضور و مساعدت خیرین صورت گرفته ‌است، ‌توانسته ایم بخشی از تجهیزات و کمبود های بیمارستانی را جبران کنیم و امیدواریم بتوانیم مدیریت بهتری در کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا در استان داشته باشیم.

گفتنی است ارزش ریالی این اقدام خیرخواهانه گروه تعاونی پیشگامان مبلغ ۵ میلیارد ریال است.