زمان : 18 Aban 1399 - 13:44
شناسه : 161818
بازدید : 5991
کشف مشروبات الکلی در بهاباد کشف مشروبات الکلی در بهاباد رئیس حوزه قضایی بهاباد از کشف ۲۰۰ لیتر مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد.

یزدفردا: علیرضا ایزدی رئیس حوزه قضایی بهاباد از کشف ۲۰۰ لیتر مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و گفت : بر این اساس یک واحد کارگاه مشروب سازی که از سوی افراد غیر بومی اداره می‌شد شناسایی و یک نفر دستگیر شد.

او افزود: همچنین مقدار ۲۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز به همراه آلات و ادوات تولید مشروبات کشف و ضبط و این کارگاه پلمپ شد.

ایزدی یکی از بزرگترین مشکل اجتماعی را تهیه و توزیع مشروبات الکلی دانست و اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد توجه دستگاه قضا استمرار در برخورد با تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی بوده و در این زمینه این مجموعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

او مبارزه با عوامل تولید و توزیع مشروبات الکلی، مواد مخدر و هر موردی که سلامتی و اعتقادات نسل جوان را هدف قرار داده اند، را مهم و ضروری دانست و بیان داشت: مردم بهاباد با همکاری خدمتگزاران خود در دستگاه قضا و نیروی انتظامی اجازه ارتکاب چنین جرائمی را نداده و برخورد جدی همراه با قاطعیت در انتظار مجرمان است.

رئیس حوزه قضایی بهاباد با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های ذی ربط در کاهش جرم در شهرستان بهاباد، خاطرنشان کرد: با همکاری، مشارکت و تعامل تمامی دستگاه‌های متولی با دستگاه قضا در زمینه کاهش جرم، این مجموعه تمام تلاش و جدیت خود را در زمینه برخورد‌های قانونی با تمامی جرائم، مخصوصاً در زمینه قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی انجام می‌دهد.