زمان : 25 Aban 1399 - 09:40
شناسه : 161865
بازدید : 4614
قدردانی بخشدار مرکزی میبد از ابراز همدردی مردم و مسئولین قدردانی بخشدار مرکزی میبد از ابراز همدردی مردم و مسئولین محمدجواد احمدی بخشدار مرکزی میبد با صدور پیامی از ابراز همدردی اقشار مختلف مردم و نیز مسئولین که با ارسال پیام تسلیت برادر گران‌قدرشان موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند؛ تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن پیام بخشدار مرکزی میبد بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هجران ابدی و غم از دست دادن برادر عزیز سفرکرده‌مان بر قلب‌هایمان سنگینی می‌کند؛ اما باید به مشیت الهی، صبر و طلب غفران و رحمت الهی برای آن زنده‌یاد پناه ببریم.

به‌حکم ادب و حق‌شناسی از همدردی اقشار مختلف مردم، استاندار محترم، امام‌جمعه معزز، فرماندار محترم شهرستان، مدیران محترم استانداری، بخشداران، شهرداران، دهیاران و شوراهای محترم اسلامی، روسای محترم ادارات، ارگان‌ها و نهادهای شهرستان، مدیران محترم شرکت‌ها و صنایع، همکاران ارجمند، دوستان، اقوام و خویشاوندان که ما را در تحمل این مصیبت یاری و تسلی بخشیدند؛ صمیمانه تقدیر و تشکرمی کنم.

در پایان همچنین از کادر درمان و پزشکان محترم بیمارستان ضیایی اردکان که در این روزهای سخت با مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی به ارائه خدمات پرداختند؛ به‌نوبه خود سپاسگزاری می‌کنم و از خداوند متعال توفیقات بیشتر برای این فرشتگان سفید جامعه مسألت دارم.