زمان : 01 Azar 1399 - 17:57
شناسه : 161921
بازدید : 5414
محدودیت‌های دو هفته با قاطعیت درمیبد انجام می‌شود فرماندارمیبد: محدودیت‌های دو هفته با قاطعیت درمیبد انجام می‌شود فرماندارمیبد در جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت: برای قطع زنجیره این اپیدمی که شهرستان میبد را در وضعیت قرمز قرار داده است مجبوریم محدودیت‌های این دو هفته را با قاطعیت انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، مسئولین شهرستان میبد در جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا با قاطعیت تأکید کردند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان میبد، قطع زنجیره کرونا را در سایه همکاری‌های مردمی و همه ادارات و نهادها و اصناف دانست و گفت: همه دستگاه‌های نظامی و انتظامی، شورای تأمین، اصناف و واحدهای صنعتی باید در این دو هفته همکاری لازم را داشته باشند.

حسین فلاح با تأکید بر ادامه همکاری اتاق اصناف افزود: واحدهای صنعتی با تیم‌های نظارتی و بازرسی که از طریق شبکه بهداشت و اداره کار انجام خواهد شد دغدغه‌هایی که کارگران دارند رفع خواهد شد.

فلاح تصریح کرد: محدودیت‌های لازم باید در تمامی ورودی‌های اصلی و فرعی شهر با کمک شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها برنامه‌ریزی شود.

فرماندارمیبد با اشاره به آغاز هفته بسیج و کمک‌های مؤمنانه از سوی سپاه و بسیج هم گفت: با کمک سپاه و بسیج یکسری کمک‌های مؤمنانه هم در هفته بسیج انجام شود که امیدواریم هم در بحث پیشگیری و کمک‌های معیشتی برای قشر آسیب‌پذیر اقدامات ارزشمندی انجام شود.

فلاح تصریح کرد: سلامت جامعه خط قرمز ماست و اگر تخلفاتی در تردد، فعالیت اصناف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی سازمان‌ها، ادارات دولتی، بانکی و واحدهای صنعتی مشاهده شود قطعاً با قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندارمیبد بابیان اینکه معتقد هستیم اگر این دو هفته محکم جلو نیاییم در هفته‌های آینده هم درگیر هستیم گفت: برای قطع زنجیره این اپیدمی که شهرستان میبد را در وضعیت قرمز قرار داده است مجبوریم محدودیت‌های این دو هفته را با قاطعیت انجام دهیم.

فلاح ضمن قدردانی از همکاری اصناف خاطرنشان کرد: این مدت شرایط خوبی برای اصناف نبوده اما با حمایت‌هایی که دولت خواهد کرد و تدابیری که اندیشیده است این دو هفته را هم اصناف باید همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندارمیبد همچنان شهروندان میبدی را به زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از دور همی‌های خانوادگی توصیه کرد و گفت: کرونا صبح و ظهر و عصر نمی‌شناسد و باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بیست‌وچهارساعته از شیوع کرونا جلوگیری شود.