زمان : 08 Azar 1399 - 08:30
شناسه : 161997
بازدید : 5860
پیام تسلیت مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد به مناسبت درگذشت خیر مدرسه ساز شادروان حاج جلال تقوی زاده پیام تسلیت مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد به مناسبت درگذشت خیر مدرسه ساز شادروان حاج جلال تقوی زاده در پی درگذشت خیر مدرسه ساز اردکان شادروان "حاج جلال تقوی زاده" مدیرکل نوسازی مدارس استان با صدور پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.

یزدفردا: به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

میهن اسلامی ما همواره شاهد ایثار و فداکاری های مردان و زنان مومن و وارسته است، که با بذل جان و مال خود در امر مقدس مدرسه سازی در تلاش مستمرند و نامشان در عرصه تعلیم و تربیت کشور همچون ستارگان می درخشد .
فقدان انسانی مومن و وارسته همچون حاج جلال تقوی زاده که در عمر شریف خود بدون هیچ چشم داشتی درخدمتگزاری به فرزندان این مرزو بوم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند و بناهای ماندگاری که بنیان نهاده اند محلی برای علم آموزی و کسب دانش و معرفت نسل آینده ساز کشور است .
 ضمن همدردی و عرض تسلیت به بازماندگان این عزیز وارسته و جامعه فرهنگیان اردکان، به یقین دعای دانش آموزانی که در مدرسه آن نیکوکار بزرگ و در سایه خدمات ارزنده ایشان در عرصه تعلیم و تربیت ،علم آموخته اند توشه ی
آخرت آن بزرگوار خواهد بود  .از  درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر و سلامت را مسألت داریم.

جواد ذاکر
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد