زمان : 08 Azar 1399 - 08:32
شناسه : 161998
بازدید : 4087
پیام تسلیت مدیرکل نوسازی مدارس استان به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده پیام تسلیت مدیرکل نوسازی مدارس استان به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده در پی ترور دکتر محسن فخری زاده ، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، که منجر به شهادت وی شد، جواد ذاکر، مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد در پیامی شهادت وی را تسلیت گفت.

یزدفردا: به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان در پیام مهندس جواد ذاکر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ

و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی شود. خداوند به زودی آنان را راه می نماید و حالشان را نیکو می گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می دهد.

ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده، از دانشمندان برجسته کشورمان توسط عوامل رژیم بدنام و جعلی صهیونیستی نشان داد دشمنان ملت ایران نتوانستند اراده این ملت بزرگ را در جنگ اقتصادی و تحریکات نظامی بشکنند و حالا با تمسک به اقدامات بزدلانه تلاش می کنند در عزم و اراده مردم ایران خلل وارد کنند ولی همانگونه که در چهار دهه گذشته نتوانستند، پس از این هم نخواهند نتوانست.

اینجانب شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده را خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت قهرمانپرور ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات را خواستارم.

جواد ذاکر
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد