زمان : 10 Azar 1399 - 11:24
شناسه : 162055
بازدید : 9625
تمدید مهلت ثبت نام بیمه قالیبافان تا ۱۶ آذرماه تمدید مهلت ثبت نام بیمه قالیبافان تا ۱۶ آذرماه سرپرست اداره صمت از تمدید مهلت ثبت نام بیمه قالیبافان تا شانزدهم آذر خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ شاهین حریری با اعلام این خبر گفت: در راستای تکریم و حمایت از قالی بافان محترم، فرصت بی نظیر و شرایط ویژه و جدیدی برای بیمه این قشر زحمت کش و ارزشمند فراهم شده است که باید از این فرصت استثنایی استفاده کرد.

وی افزود: از امتیازات طرح جدید بیمه قالیبافان که شامل تمامی قالیبافان شهری، روستایی و عشایر می شود، می توان به رایگان بودن حق بیمه در سال اول اشاره کرد.

سرپرست اداره صمت تاکید کرد:  کسانی که تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند می توانند از مزایای مستمری، بازنشستگی و از کار افتادگی بهره مند شوند.

شاهین حریری با بیان اینکه بافندگانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند شامل این طرح نمی شوند، گفت: این طرح شامل حال بافندگانی که از قبل بیمه آنان قطع شده اند و همچنین متقاضیان جدید می شود.

حریری در پایان افزود: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام حداکثر تا ۱۶ آذر ماه به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان مراجعه کنند.