زمان : 10 Azar 1399 - 18:30
شناسه : 162080
بازدید : 4254
با اعمال محدودیت‌ها آمار مراجعین به بیمارستان کاهش‌یافته است فرماندارمیبد: با اعمال محدودیت‌ها آمار مراجعین به بیمارستان کاهش‌یافته است فرماندارمیبد در دهمین روز از اعمال محدودیت‌ها در شهرستان میبد از همراهی مردم در رعایت این محدودیت‌ها و کاهش مراجعات مردم به بیمارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح گفت: همراهی خوبی که مردم و واحدهای صنفی واداری و تجاری و واحدهای صنعتی داشتند؛ آمار مراجعین ما به بیمارستان کم شده است.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان میبد بابیان اینکه دریک دوره‌ای بیماران بستری در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) بالای 110 نفر بود؛ افزود: خوشبختانه با رعایت این محدودیت‌های دوهفته‌ای و پروتکل‌های بهداشتی و سخت‌کوشی که کادر درمان ما داشتند شاهد کاهش آمار بیماران کرونایی درمیبد هستیم.

وی تصریح کرد: الآن 65 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان میبد بستری‌اند و اگر این روند محدودیت‌ها را حفظ کنیم به نتیجه بهتری خواهیم رسید.

فرماندارمیبد تصریح کرد: اعمال دوهفته‌ای محدودیت‌های دولت به این معنی نیست که هفته سوم همه فعالیت‌ها آغاز شود که کرونا تمام‌شده است.

فلاح گفت: باید حساسیت‌های دو هفته در هفته‌های آینده هم ادامه داشته باشد تا این زنجیره قطع شود.