زمان : 13 Azar 1399 - 20:17
شناسه : 162184
بازدید : 11026
اولین دوره مسابقات «روبیک در خانه» برگزار شد اولین دوره مسابقات «روبیک در خانه» برگزار شد مسئول کمیته بازیهای فکری هیأت ورزشهای همگانی رفسنجان از برگزاری نخستین دوره مسابقات روبیک در رفسنجان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ بهناز شریفی با اعلام این خبر افزود: این مسابقه در راستای طرح ملی آماده باش هیأت ورزشهای همگانی و در ده ماده به صورت مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به حضور شرکت کنندگانی از شهرهای کرمان، انار، بم، کشکوئیه و رفسنجان گفت: جوانترین شرکت کننده سیده فاطمه میرافضلی ۹ ساله از رفسنجان و مسن ترین شرکت کننده اکرم بمانی ۲۹ ساله از کشکوئیه بود.

مسئول کمیته بازیهای فکری با بیان اینکه بیشترین تعداد شرکت کننده ها در ماده ۳*۳ بوده است، اظهار کرد: در این ماده آقایان مرتضی مقصودی از کرمان و محمدصالح مشکی از بم بترتیب اول و دوم شدند.

وی افزود: در ماده ۲*۲ محمدصالح مشکی و محمدمهدی مشکی از بم بترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و در ماده هرمی یا پیرامیکس نیز محمدصالح مشکی از بم و محمدامین حسینی نوه از انار به ترتیب اول و دوم شدند.

شریفی ادامه داد: در ماده های روبیک اسکیوب و مکعب ۳*۳ با یک دست نیز بترتیب امیرحسین پران نژاد از رفسنجان و محمدصالح مشکی از بم برگزیده شدند.

بهناز شریفی با اشاره به اینکه بدلیل محدودیت های کرونایی امکان برگزاری مراسم و تجلیل از برندگان وجود ندارد، گفت: هدایای نقدی برندگان به حساب آنان واریز میشود.

وی ضمن قدردانی از حمایت های آقای محسن کریمی رئیس هیأت ورزشهای همگانی شهرستان ، خاطرنشان کرد: کمیته بازیهای فکری بتازگی فعالیت خود را آغاز کرده و مفتخر است ضمن ترویج و توسعه بازیهای فکری و ایجاد زمینه فعالیت برای علاقمندان، به برگزاری مسابقات و جشنواره های متعدد در آینده ای نزدیک اقدام‌ نماید.