زمان : 15 Azar 1399 - 17:18
شناسه : 162262
بازدید : 3421
پیام مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد به مناسبت روز جهانی معلولین پیام مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد به مناسبت روز جهانی معلولین مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پیامی روز جهانی معلولان را به تمامی معلولان به ویژه ورزشکاران معلول تبریک گفت.

یزدفردا: مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به مناسبت 13 آذرماه روز جهانی معلولان پیامی صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی معلولین روز پاس داشت ارزش هاست , روز به اثبات رساندن خواستن توانستن است.

روز جهانی معلولان روز اندیشیدن به روش های رشد وجودی انسان هایی است که از هرفرصتی برای بالندگی و تعالی بهره می گیرند تا با مبارزه با محدودیتهای فیریکی ثابت کنند که خواستن توانستن است و قله های افتخار تنها با اراده است که فتح می شوند.

بی تردید معلولان با تکیه بر نیروی ایمان و بهره گیری از استعدادهای عظیم خویش توانسته اند در مسیر رشد، شکوفایی، کمک به توسعه کشور و افتخارآفرینی در میادین مختلف به ویژه در عرصه ورزشی گام های موثری بردارند.

ورزشکاران معلول ثابت کردند با صبر و بردباری ، تمرین و ممارست و تکیه بر داده های موجود و با عنایت ویژه پروردگار که به یقین در وجود تمامشان ساری است ، میتوان بر قله های افتخار ایستاد و آیینه ای تمام نما از اقتدار ، قدرت و ایمان را به نمایش گذاشت.

اینجانب ضمن تکریم و ارج نهادن حقوق معلولین این روز را به همه افراد دارای معلولیت و خانواده های محترم و صبور آنان به ویژه به کلیه همکاران محترم معلول در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و ورزشکاران معلول استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون برای جامعه ورزشی معلولان مسئلت می نمایم.