زمان : 28 Azar 1399 - 21:22
شناسه : 162775
بازدید : 5551
احتیاط کنید! به بانک نزدیک می‌شوید احتیاط کنید! به بانک نزدیک می‌شوید زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

قدیمی‌ها کاریکاتوری از هفته‌نامه فکاهی توفیق را به یاد می‌آورند که مردی خم شده و در حال جدا کردن میوه بود حاجی فیروز هم هشدار می‌داد درست بایست الان فلان موسسه سر می‌رسد و با گذاشتن در و تابلو شعبه باز می‌کند!! مدت‌هاست که بانک‌ها شعار مشتری محوری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و کلیه پرداخت‌ها را به عهده مشتری گذاشته‌اند و گویا حضوری فقط مسوول وصول چک و پرداخت و دریافت وام هستند.

این امر رضایتمندی دوطرفه را دربرداشته نه مشتری عزیز توفیق زیارت کارمندان بانک را دارد و نه آنها دلشان می‌خواهد حضوری مشتری را ببینند و اگر پیرمرد عقب‌افتاده‌ای از زمان مثل زبان‌دراز قبض آب و برق را ببرد گویا روی خوش نشان نمی‌دهند!! در این هنگام متصدی باجه روی ترش کرده انگشت اشاره به خودپرداز دراز می‌کند. اخیرا قانونی وضع شده که خودپردازان بی‌اجر نباشند و به‌محض این‌که انگشتتان را روی صفحه بگذارید خودبه‌خود پولی برحسب کاری که انجام داده از کارتتان کم می‌شود.

مثلا انتقال وجه چقدر و به کجا فرق می‌کند یا جابه‌جایی پول کارت به کارت پرداخت قبوض. دیروز دیدم چند قلم از حسابم کسر شده از رییس بانک پرسیدم: چرا؟ گفت: دیروز جلو خودپرداز رد شدید و نگاهش کردید؟ گفتم: بعله گفت: همزمان عطسه هم کردید؟ گفتم: یادم نمی‌آید شاید دوتا سرفه کرده باشم گفت: درسته لذا زبان‌دراز توصیه می‌کند در کنار علایم هشدار علامتی هم بزنند که احتیاط کنید! چون به خودپرداز بانک نزدیک می‌شوید!!

زبان دراز

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/yCagu