زمان : 13 Dey 1399 - 11:57
شناسه : 163292
بازدید : 5477
نشست هم اندیشی کانون های بخش بهمن شهرستان ابرکوه برگزار شد نشست هم اندیشی کانون های بخش بهمن شهرستان ابرکوه برگزار شد نشست هم اندیشی کانون های بخش بهمن شهرستان ابرکوه با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد.

یزدفردا: نشست هم اندیشی کانون های بخش بهمن شهرستان ابرکوه با حضور حجت الاسلام علیزاده امام جمعه محترم بخش بهمن،‌ حمید رضا بصیری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه، محسن رستگاری و علی زباندان، کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد.

محسن رستگاری کارشناس مسئول این ستاد در این نشست گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در قالب طرح ملی فهما برنامه های خود را دنبال می کند و نخستین رویداد ملی فهما نیز در سال گذشته با حضور بیش از 25 هزار کانون فرهنگی هنری از سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: دومین رویداد ملی فهما نیز با عنوان « ایران قوی» اجرا می شود که در 3 شبستان و 12 رواق فعالیت کانون های مساجد کشور انجام می شود.

علی زباندان کارشناس مسئول ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این راستا گفت: با توجه به حضور نویسندگان کشوری از جمله حجت الاسلام مظفر سالاری، نویسنده کتاب های روای نیمه شب و قصه های من و ننه آقا، رواق قلم به استان یزد اختصاص داده شده است که برنامه های این رواق را به صورت کشوری اجرا می کند.

وی بیان کرد: کانون های مساجد در اولین قدم خود بایستی اقدام به ثبت درخواست الکترونیکی مجوز کانون خود کنند و با ثبت فعالیت های خود بتوانند امتیاز کسب کنند.

حمید رضا بصیری رپیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه نیز در این نشست گفت: در شهرستان ابرکوه کانون های مساجد به خوبی فعالیت های فرهنگی و هنری را دنبال می کنند.

وی بیان کرد: در نخستین رویداد ملی فهما کانون های شهرستان ابرکوه میانگین خوبی را بدست آوردند و امیدواریم در دومین دوره از آن نیز این حضور پررنگ باشد.