زمان : 15 Dey 1399 - 09:32
شناسه : 163375
بازدید : 6049
کمک 23 میلیون تومانی نیکوکاران به سیل‌زدگان شهرستان ابرکوه رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه اعلام کرد: کمک 23 میلیون تومانی نیکوکاران به سیل‌زدگان شهرستان ابرکوه رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه گفت: از زمان وقوع سیل آذرماه در شهرستان ابرکوه و روستای فیروزآباد، این نهاد با مشارکت نیکوکاران نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش 23 میلیون تومان در بین سیل‌زدگان اقدام کرد.

یزدفردا: رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه گفت: از زمان وقوع سیل آذرماه در شهرستان ابرکوه و روستای فیروزآباد، این نهاد با مشارکت نیکوکاران نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش 23 میلیون تومان در بین سیل‌زدگان اقدام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کاظم چاکرالحسینی، بابیان اینکه 10 خانواده آسیب‌دیده در سیل اخیر از مددجویان تحت حمایت این نهاد بوده‌اند، گفت: از زمان وقوع سیل آذرماه در شهرستان ابرکوه و روستای فیروزآباد، این نهاد با مشارکت نیکوکاران نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش 23 میلیون تومان در بین سیل‌زدگان اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه روستای فیروزآباد شهرستان ابرکوه بیشترین خسارت را در سیل آذرماه سال جاری دیده است، افزود: تاکنون حدود 200 بسته غذایی در بین مددجویان تحت حمایت و همچنین سیل‌زدگان توزیع‌شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه تصریح کرد: 340 پرس غذای گرم نیز به مدت پنج روز توسط موسسه خیریه فدک و پایگاه نسیبه تهیه و با کمک کمیته امداد بین سیل‌زدگان روستای فیروزآباد توزیع شد.

وی بابیان اینکه منازل آسیب‌دیده مددجویان این نهاد در روستای فیروزآباد قرار دارند، افزود: منازل شش مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در حادثه سیل آسیب دیدند، این در حالی است که یک واحد مسکونی نیاز به ساخت مجدد و پنج منزل مسکونی نیز نیاز به مرمت و بازسازی دارند.

چاکرالحسینی بیان کرد: به علت قرار گرفتن روستا در مسیر سیلاب، در حال حاضر تا زمان مشخص شدن مکانی مناسب توسط ستاد بحران و بنیاد مسکن، امکان ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی مددجویی وجود ندارد و این نهاد پس از آماده شدن زیرساخت لازم، بلافاصله کار ساخت و تعمیر منازل مسکونی را آغاز می‌کند.