زمان : 22 Dey 1399 - 14:39
شناسه : 163644
بازدید : 4243
یزد در زمینه نظارت بر فعالیت های مالی دستگاههای اجرایی در کشور برتر شناخته شد یزد در زمینه نظارت بر فعالیت های مالی دستگاههای اجرایی در کشور برتر شناخته شد یزد در زمینه اجرای مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری و نظارت بر فعالیت های مالی دستگاههای اجرایی در سال 99 در سطح کشور برتر شناخته شد.

یزدفردا: مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در حاشیه نشست کشوری تبیین دستور العمل اجرایی ماده 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری که به صورت مجازی برگزار شد با اعلام این خبر افزود: این موفقیت مدیون صداقت، درستی، تعهد و تلاش های دلسوزانه ذیحسابان، مدیران و کارشناسان مالی، ارائه آموزش های لازم و حمایت ها و راهنمایی های مسئولان امر در وزارت اقتصاد می باشد.

علی نمازی، خواستار دقت نظر و توجه بیشتر فعالان بخش مالی دستگاههای دولتی به اجرای قوانین و مقررات شد و ذیحسابان و مدیران مالی استان یزد را مشاوران امین مدیران دستگاههای اجرایی خواند و گفت: یزد، کمترین انحراف را در مباحث مالی طی سالهای گذشته دارد.

رئیس مرکز بازرسی و مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست با قدردانی از تلاش های استان یزد در زمینه نظارت بر فعالیت های مالی دستگاههای اجرایی بر گسترش چتر نظارتی در این بخش  تاکید کرد و گفت: ذیحسابان، کارشناسان و مدیران مالی عضو خانواده بزرگ وزارت اقتصاد در زمینه مالی تلاش های شبانه روزی دارند و نباید به این زحمات خدشه ای وارد شود.

هادی عبداللهی با بیان اینکه باید شان و منزلت ذیحسابان در دستگاههای اجرایی حفظ شود اظهار داشت: باید آنچه را که در قانون و مقررات امده است به دقت عمل شود و نباید انحرافی در این زمینه صورت گیرد.

در این نشست بازرسان و ناظران مالی دستگاههای اجرایی استان ها دیدگاهها و نقطه نظرات خود را در خصوص اجرای بهتر و دقیق تر ماده 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری بیان کردند.