زمان : 23 Dey 1399 - 16:58
شناسه : 163673
بازدید : 3705
برگزاری نشست طرح احداث کانال تاسیسات مشترک در بازار یزد برگزاری نشست طرح احداث کانال تاسیسات مشترک در بازار یزد فرماندار یزد بر لزوم استفاده از تاسیسات مشترک شهری تاکید کرد.

یزدفردا: سید محمد رستگاری، فرماندار یزد در نشست طرح احداث کانال تاسیسات مشترک در بازار یزد بر لزوم استفاده از تاسیسات مشترک شهری تاکید کرد و گفت: اگر احداث کانال تاسیسات مشترک بطول ۷۰ متر در بازار با همکاری بین بخشی و وحدت رویه میان دستگاه‌ها بصورت دقیق و کارشناسانه انجام نشود مشکلات فراوانی را ایجاد می‌کند.

او افزود: باید با مطالعه و برنامه ریزی دقیق این طرح انجام پذیرد تا کانال مشترک ایجاد شده بالاترین ضریب ایمنی و کارایی را داشته باشد.

فرماندار یزد با اشاره به ضرورت احداث این کانال‌ها بیان داشت: احداث کانال‌های مشترک شهری از حفاری‌های گوناگون جلوگیری می‌کند و تنها موضوع زیباسازی در آن مطرح نیست.

نشست طرح احداث کانال تاسیسات مشترک در بازار یزد به ریاست فرماندار یزد و حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیران شهرداری و شرکت‌های مخابرات، برق و آب منطقه‌ای شهرستان و برخی از کارشناسان و اعضای هیات امنای بازار در سالن ولایت فرمانداریزد برگزارشد.