زمان : 12 Bahman 1399 - 20:29
شناسه : 164024
بازدید : 4507
رژه موتوری به مناسبت آغاز دهه فجر در بهاباد برگزار شد درنخستین روز ازد هه فجر رژه موتوری به مناسبت آغاز دهه فجر در بهاباد برگزار شد رژه موتوري استقبال نمادين از ورود امام (ره) به ميهن اسلامي در 12بهمن سال 1357، روز یک شنبه همزمان با ورود امام به میهن ، براي تجديد ميثاق با آرمان هاي انقلاب اسلامي در بهاباد برگزار شد.

 این رژه موتوری با هدف گرامیداشت آغاز دهه مبارك فجر و چهلمین  و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی با حضور خودروهای ادارات ونهادها و نیروهای نظامی واتظامی  از کنارقبور مطهر شهدای گمنا م  شهرستان بهاباد آغاز و با عبور از خیابان های اصلی شهر  به طرف گلزارشهدای بهاباد بهشت محمدی خاتمه یافت .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد دراین مراسم با تبریک ایام الله دهه فجروسالروز ورود امام به میهن وآغاز برنامه های دهه فجر گفت : بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و انتشار پیام انقلاب با استفاده از فضای رسانه ای فرصتی است تا جوانان ما با روح و ماهیت انقلاب اسلامی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

سرهنگ سعید دهقان تصریح کرد : یکی از اهداف دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایجاد یاس و ناامیدی و کم ارزش جلوه دادن  دستاوردهای نظام می باشد که حضور در صحنه مردم ایران این دسیسه ها را خنثی خواهد کرد.

وی ادامه داد : دهه فجر فرصت مناسبی است که دستاوردهای انقلاب بازخوانی و به اطلاع مردم به ویژه جوانان رسانده شود.

تجدید میثاق با شهدا و گلباران مزار شهیدان گمنام و نثار فاتحه پایان بخش این رژه موتوری بود.

انتهای پیام /