زمان : 30 Esfand 1399 - 18:08
شناسه : 164865
بازدید : 5334
محرومان جامعه را در نوروز فراموش نکنیم امام جمعه ابرکوه: محرومان جامعه را در نوروز فراموش نکنیم امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه نوروز عید ملی و باستانی و فرصتی برای خودسازی و خودیابی است، گفت: انتظار از شهروندان این است که در این یام محرومان و نیازمندان جامعه را فراموش نکنند.

یزدفردا: حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه با تاکید بر اینکه باید خانه دل را از کدورت ها بتکانیم و با صفای معنوی مصفا کنیم، اظهارکرد:  طی قرون متمادی نوروز با مناسبت های بسیار زیبا و معنویت بخش همراه بوده که بر شکوه معنوی این روز افزوده است.

وی با توجه به شیوع کرونا خاطر نشان کرد: گرچه ابرکوه یک شهر نمونه گردشگری است اما مسافران و گردشگران به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا توجه داشته باشند و در این زمینه با رعایت موازین بهداشتی همراهی کنند.

امام جمعه ابرکوه در خصوص نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» خاطر نشان کرد: شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع محقق شود و دولتمردان بیش از پیش از تولید کنندگان حمایت کنند.

حسینی با بیان اینکه مسوولان باید درراستای تحقق شعار امسال تلاش مضاعف داشته باشند یادآورشد: وزارتخانه های ذیربط اقتصادی باید برای رفع موانع تولید کمر همت را ببندند.