زمان : 07 Farvardin 1400 - 13:36
شناسه : 164988
بازدید : 5664
راه اندازی استخر مجموعه کارگران اردکان سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: راه اندازی استخر مجموعه کارگران اردکان سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: شهریورماه سال جاری شاهد بهره برداری استخر مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران شهرستان اردکان خواهیم بود.

به گزارش یزدفردا، تشکری در دیدار با محمدرضا دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از توجه نماینده اردکان به ورزش کارگری گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار لازم برای تکمیل و راه اندازی استخر مجموعه ورزشی کارگران شهرستان اردکان تامین شد.

وی ادامه داد: در این راستا مناقصه ساخت استخر برگزار و پیمانکار نیز مشخص شد، امیدوارم شهریورماه سال جاری شاهد بهره برداری از این مجموعه در شهرستان اردکان باشیم.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه قانونگذار در تبصره ۲ ماده ۳۸ به واحد‌های تولیدی اجازه هزینه کرد در حوزه ورزش را برای کارگران در نظر گرفته است گفت: صیانت، سلامت کارگران و ایجاد نشاط اجتماعی در بین کارگران و خانواده هایشان از اهمیت زیادی برخوردار است.

نماینده اردکان نیز در این دیدار با تاکید بر مسئولیت اجتماعی واحد‌های تولیدی گفت: اکثریت جامعه استان یزد را جامعه کارگری تشکیل می‌دهد و این امر باعث شده که کارفرمایان توجه بیشتری به مسئولیت‌های اجتماعی که برعهده شان است داشته باشند.

وی با بیان اینکه در همین راستا شرکت چادرملو تکمیل مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری را در دستور کار دارد گفت: حوزه ورزش یکی از ارکان مهمی است که برای داشتن جامعه سالم و نیروی کار سالم باید به آن پرداخت.