زمان : 18 Farvardin 1400 - 14:09
شناسه : 165193
بازدید : 3664
قیمت شن و ماسه در یزد با هماهنگی سازمان صمت افزایش خواهد یافت عضو هیات مدیره انجمن شن و ماسه یزد؛ قیمت شن و ماسه در یزد با هماهنگی سازمان صمت افزایش خواهد یافت عضو هیات مدیره انجمن صنفی کافرمایی شن وماسه و بتن استان یزد گفت: طبق هماهنگی انجام شده با سازمان صمت مقرر شده واحدهای تولیدی ، کیفیت شن و ماسه مورد استفاده در بتن را افزایش داده و سازمان صمت هم با افزایش قیمت موافقت کند.

به گزارش یزدفردا، محمد هاشم حکیمی با تائید نابسامانی های اخیر بازار شن و ماسه در سطح استان یزد اظهار داشت: قیمت شن وماسه ای که در بتن استفاده می شود افزایش قیمت داشته و به هرتن ۵۱هزارتومان رسیده اما شن وماسه معمولی با قیمت سابق همچنان عرضه می شود و مشکلاتی در بازار به وجود آمده به علت ناهماهنگی بوده است که واحدهای تولیدی انواع شن وماسه را با یک قیمت مشخص عرضه کرده بودند

 
وی ادامه داد: این تصور برای واحدهای تولیدی شن وماسه ایجاد شده بود که قیمت انواع مختلف شن وماسه باید افزایش یابد و همین ناهماهنگی وافزایش قیمت موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده بود..
 
حکیمی با بیان اینکه قیمت گذاری جدید هنوز ابلاغ واجرا نشده تصریح کرد: واحدهای تولید شن وماسه می بایست قرارداد افزایش کیفیت محصول خود را امضا تا بتوانند به شرط افزایش کیفیت، قیمت شن وماسه مورد استفاده در بتن را بعد از تائید سازمان صمت افزایش دهند.
 
عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی شن وماسه وبتن استان با اشاره به اینکه سازمان صمت مجبور است افزایش قیمت را بپذیرد اعلام کرد: طبق فرمول آنالیز قیمت ، وقتی کیفیت محصول افزایش می یابد سازمان صمت هیچ دلیلی برای مخالفت با افزایش قیمت نخواهد داشت و حتی قبل از تعیین این فرمول با مسئولین سازمان صمت هماهنگی صورت گرفته تا اگر این افزایش کیفیت به وقوع پیوست، افزایش قیمت را بپذیرند.
 
وی ادامه داد: چون هنوز واحدهای تولیدی قرار داد افزایش کیفیت را امضا نکرده اند هیچ واحدی حق ندارد قیمت های خود را افزایش دهد و اگر واحدی قیمتهای خود را افزایش داده سازمان تعزیرات می بایست با آنها برخورد کند.
 
حکیمی در پایان با بیان اینکه هیچ کمبودی در زمینه تامین شن وماسه در سطح استان وجود ندارد تصریح کرد: بعضی از واحدهای تولیدی حتی تا ساعت۲۳دایر می باشند تا بتوانند نیازشن وماسه استان را تامین کنند.