زمان : 19 Farvardin 1400 - 20:58
شناسه : 165231
بازدید : 3492
لغو نماز جمعه در ۲۷ نقطه استان یزد رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد: لغو نماز جمعه در ۲۷ نقطه استان یزد رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد: نماز جمعه این هفته فقط در یک شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش یزدفردا، حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی گفت: متاسفانه استان یزد بار دیگر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت و بر این اساس محدودیت‌هایی در استان اعمال شد.

وی با اشاره به ممنوعیت اقامه نماز جمعه در مناطق نارنجی و قرمز افزود: با توجه به اینکه شهرستان بافق در وضعیت زرد قرار دارد، نماز جمعه در این شهر برگزار شده و در سایر شهر‌ها و روستا‌ها لغو شده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت : از نمازگزاران عزیز می‌خواهیم دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار داده و سجاده، مهر و تسبیح شخصی را به همراه داشته باشند.

نماز جمعه در استان یزد با احتساب شهر‌ها و روستا‌های مختلف، در ۲۸ نقطه برگزار می‌شود، اما شیوع ویروس کرونا سبب شده است تا این آمار هر هفته دچار تغییر شود.

گفتنی است هم اکنون شهرستان بافق در وضعیت زرد، اشکذر و بهاباد هم در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت قرمز قرار دارد.