زمان : 07 Ordibehesht 1400 - 14:40
شناسه : 165501
بازدید : 4243
نشست هماهنگی انتخابات مجمع شرکت سرمایه گذاری استان یزد برگزار شد نشست هماهنگی انتخابات مجمع شرکت سرمایه گذاری استان یزد برگزار شد نشست هماهنگی انتخابات مجمع شرکت سرمایه گذاری استان یزد با حضور دست اندرکاران و مسئولان اقتصادی استان برگزار شد

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان یزد، در این نشست در خصوص زمان و نحوه برگزاری انتخابات مجمع شرکت سرمایه گذاری استان و فراهم کردن زمینه مشارکت سهامداران در این انتخابات بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این نشست گفت: 82 نفر نامزد هیات مدیره در استان یزد هستند که از این تعداد 75 نفر مرد و بقیه زن هستند.

علی نمازی با بیان اینکه دو نفر هم به عنوان شخصیت حقوقی برای عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری استان یزد نام نویسی کردند گفت: همچنین  24 نفر از نامزدها دارای مدرک دکترا، 44 نفر فوق لیسانس  و بقیه دارای مدرک لیسانس هستند.

وی افزود: تاکنون حدود 70 درصد درصد سهامداران به روش غیرمستقیم در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند و امیدواریم تا زمان برگزاری انتخابات این تعداد افزایش یابد.

وی بر اطلاع رسانی گسترده و انجام تبلیغات موثر برای حضور سهامداران در انتخابات تاکید کرد و خواستار همراهی و همدلی دست اندرکاران برای تشکیل هیات مدیره قوی، کارآمد و متخصص شد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد هم در این نشست بر استفاده از ظرفیت های مختلف برای برگزاری انتخابات پرشور و گسترده تاکید کرد و گفت: امیدواریم در برگزاری این انتخابات سربلند باشیم و سهامداران بتوانند مشارکت فعال داشته باشند.

محمد زاده رحمانی افزود: با تاکید بر سلامت انتخابات  اظهارامید واری کرد: افراد متخصص و واجد شرایط برای مدیریت سهام مردم انتخاب شوند.