زمان : 08 Ordibehesht 1400 - 10:29
شناسه : 165526
بازدید : 8455
کمیته امداد به 390 دانش‌آموز و دانشجوی اشکذری خدمات ارائه می‌کند رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر: کمیته امداد به 390 دانش‌آموز و دانشجوی اشکذری خدمات ارائه می‌کند رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر گفت: این نهاد در سال گذشته 109 میلیون تومان در قالب خدمات فرهنگی و آموزشی به 344 دانش‌آموز و 46 دانشجوی تحت حمایت کمک کرده است.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر گفت: این نهاد در سال گذشته 109 میلیون تومان در قالب خدمات فرهنگی و آموزشی به 344 دانش‌آموز و 46 دانشجوی تحت حمایت کمک کرده است.

محمدعلی کریمی زارچی، بابیان اینکه خدمات فرهنگی بر اساس شرایط مددجویان ازجمله سن، تحصیلات، جنسیت و ذائقه به آن‌ها ارائه می‌شود، گفت: این نهاد در سال گذشته 109 میلیون تومان در قالب خدمات فرهنگی و آموزشی به 344 دانش‌آموز و 46 دانشجوی تحت حمایت کمک کرده است.

وی افزود: تعداد 396 مددجوی تحت حمایت در قالب گروه‌های آموزشی مشخص و تقسیم‌بندی شده از طریق فضای مجازی (غیرحضوری) در برنامه‌های آموزش خانواده و کانون فرهنگی کمیته امداد اشکذر عضو هستند و از کلاس‌های احکام، تفسیر و مفاهیم قرآن، مهارت‌های زندگی، آشنایی با ائمه اطهار (س)، بهداشت فردی و روانی و مسائل اجتماعی استفاده می‌کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر تصریح کرد: در سال 99 طرح یاس با ایجاد ارتقاء عزت‌نفس و پذیرش مسئولیت اجتماعی ویژه دختران تحت حمایت با همکاری کمیته امداد و هلال‌احمر شهرستان در خانه هلال روستای کافی آباد خضرآباد برگزار شد و در این طرح 72 ساعت کلاس آموزشی ازجمله مباحث امداد و کمک‌های اولیه، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال‌احمر، مهارت‌های زندگی و مشاوره گروهی توسط مربیان مجرب تدریس شد.

وی یادآور شد: تعداد 42 نفر از دانش آموزان معدل بالای 17 این نهاد بورسیه موسسه قلم چی هستند.