زمان : 02 Khordad 1400 - 15:28
شناسه : 165886
بازدید : 6359
از رابطین نمونه فرهنگی کمیته امداد بهمن تجلیل شد از رابطین نمونه فرهنگی کمیته امداد بهمن تجلیل شد رئیس کمیته امداد بهمن گفت: در مراسمی از رابطین نمونه فرهنگی که با کمیته امداد بخش بهمن همکاری داشته‌اند، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد بهمن گفت: در مراسمی از رابطین نمونه فرهنگی که با کمیته امداد بخش بهمن همکاری داشته‌اند، تجلیل به عمل آمد.

حمیدرضا علی پناه در حاشیه تجلیل از رابطین فرهنگی اظهار داشت: رابطین فرهنگی، امور تربیتی و تحصیلی و فرهنگی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد را پیگیری می‌کنند و در این راستا پیگیری و فعالیت‌های رابطین فرهنگی در مرتفع کردن مشکلات رفتاری و تحصیلی دانش آموزان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

حمیدرضا علی پناه بابیان اینکه رابطین فرهنگی وظیفه شناسایی دانش آموزان نخبه تحت حمایت را نیز بر عهده‌دارند، خاطرنشان کرد: شناسایی و تشویق دانش آموزان نخبه و بهره‌برداری از ظرفیت آن‌ها گامی به‌سوی تعالی خانواده‌های تحت حمایت است.

وی بابیان اینکه رابطین فرهنگی یاران افتخاری کمیته امداد هستند تصریح کرد: رابطین فرهنگی با هماهنگی کمیته امداد مسائل و مشکلات آموزشی دانش آموزان و دانشجویان را مرتفع کرده و در برگزاری مراسم‌هایی همچون جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری این نهاد را یاری می‌کنند.

در پایان این مراسم از سه رابط نمونه فرهنگی کشوری و استانی برای تلاش و همکاری بی‌شائبه با کمیته امداد اداره بهمن تجلیل شدند.

شایان‌ذکر است هم‌اکنون 172 نفر دانش‌آموز و چهار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد اداره بهمن هستند و از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.