زمان : 10 Tir 1400 - 10:36
شناسه : 166647
بازدید : 7260
افتتاح سه طرح تولیدی در استان یزد امروز؛ افتتاح سه طرح تولیدی در استان یزد امروز با حضور ویدیوکنفرانسی رئیس جمهور، سه طرح تولیدی در استان یزد به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش یزدفرداشرکت آهن اسنفجی اردکان در زمینه گندله سازی با ظرفیت ۶۰۰ هزار تن در سال، امروز در شهرستان اشکذر افتتاح می‌شود.

این شرکت در زمینی به مساحت ۹۹ هزار مترمربع و زیربنای ۲۲ هزار مترمربع و با سرمایه گذاری سه هزار و ۳۳۲ میلیارد ریال زمینه اشتغال مستقیم ۱۳۰ نفر را فراهم می‌کند.

کاشی جواهر یزد در زمینه تولید کاشی ساختمانی کفی پرسلانی لعاب دار نیز دیگر طرحی است که امروز با ظرفیت چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تن در اشکذر به بهره برداری می‌رسد.

این شرکت هم در زمینی به مساحت ۱۸۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۸ هزار مترمربع و سرمایه گذاری دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال مستقیم ۲۵۱ نفر را فراهم خواهد کرد.

اما سومین طرح هم گروه صنعتی پارس پوتیل یزد در زمینه تولید شمش فولادی است که با ظرفیت ۴۰۰ هزار تن در سال در اشکذر افتتاح می‌شود.

این شرکت در زمینی به مساحت ۳۰۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۰ هزار مترمربع و با سرمایه گذاری هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال زمینه ساز اشتغال مستقیم ۲۴۰ نفر است.