زمان : 12 Tir 1400 - 14:02
شناسه : 166707
بازدید : 4253
ممنوعیت سفر به ۲۶۶ شهرقرمز و نارنجی/جریمه «تردد شبانه» همچنان پابرجاست جانشین پلیس راهور ناجا: ممنوعیت سفر به ۲۶۶ شهرقرمز و نارنجی/جریمه «تردد شبانه» همچنان پابرجاست جانشین پلیس راهور ناجا با توجه به آخرین رنگبندی کرونایی شهر‌ها از ممنوعیت سفر «به» و «از» شهر‌های قرمز و نارنجی خبرداد.

به گزارش یزدفردا: سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: در حال حاضر تردد عادی و روان خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی کشور در جریان است.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که بر طبق آخرین رنگبندی اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا، ۹۳ شهر در وضعیت قرمز،۱۷۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند در خصوص وضعیت سفر بین شهری اعلام کرد: براساس این رنگ بندی، سفر «به» و «از» شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

سردار حسینی تصریح کرد: خروج خودرو‌های بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی و ورود خودرو‌های غیر بومی به این دسته از شهر‌ها ممنوع بوده و تردد در شهر‌های قرمز جریمه یک میلیون تومانی و سفر به شهر‌های نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی دارد.

وی گفت: ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهر‌های کشور از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح اعمال شده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان اعمال خواهد شد.

جانشین پلیس راهور ناجا از حضور گشتی‌های پلیس راه و راهور ناجا در ورودی و خروجی شهر‌ها و جاده‌های بین شهری خبر داد و گفت: علاوه بر رصد مأموران پلیس راهور، دوربین‌های هوشمند جاده‌ای نیز تخلفات تردد رانندگان را اعمال قانون می‌کنند.