زمان : 08 Mordad 1400 - 20:11
شناسه : 167145
بازدید : 4200
فعالان ستاد نماز جمعه بهاباد تجلیل شدند به مناسبت هفته نماز جمعه صورت گرفت فعالان ستاد نماز جمعه بهاباد تجلیل شدند اعضای فعال ستاد اقامه نماز جمعه بهاباد عصر جمعه در آیینی با حضور امام جمعه موقت و جمعی از مسئولان به مناسبت هفته نمازجمعه ، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند .

امام جمعه موقت بهاباد در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله طالقانی اولین امام جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نقش رابطین نمازجمعه اشاره کرد و اظهار داشت : نقش رابطین نماز جمعه و جماعات در حضور پرشور مردم خصوصا اقشار جوان و نوجوان در صفوف نمازهای جمعه و جماعات نقشی بی بدیل است.

حجت الاسلام محمد علی اخوان با اشاره به اینکه نماز جمعه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، اجتماع وحدت آفرین و مهمترین جلوه همبستگی دینی است افزود : نمازجمعه قرارگاه فرهنگی وبصیرت افزایی است و فعالیت این قرارگاه باید افزایش پیدا کند. 

وی با اشاره به نقش مهم اعضای ستاد نماز جمعه در برپایی این فریضه الهی گفت: اعضای ستاد نماز جمعه در همه حال در گرما و سرما برای فراهم کردن بسترهای لازم در برپایی اقامه نماز جمعه نقش مهم و قابل تقدیری دارند.

در این آیین از اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان بهاباد به عنوان ستاد نمونه تجلیل شد.