زمان : 22 Mordad 1400 - 16:32
شناسه : 167329
بازدید : 8094
عزاداری‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود امام جمعه ابرکوه: عزاداری‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود امام جمعه ابرکوه گفت: باتوجه به شرایط دشوار موجود، لازم است عزاداری ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محیط های باز برگزار شود.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه افزود: وضعیت کرونا از نوع دلتا در شهرستان نگران‌کننده است و باید همه رعایت و کمک کنیم.

وی با بیان اینکه با مسوولان درمان شهرستان همراهی و همکاری می کنیم خاطر نشان کرد: درصورت ضرورت مصلای شهدای محراب محل برگزاری نماز جمعه را در اختیار ستاد مبارزه با کرونا برای درمان بیماران قرار می دهیم.

 وی با بین اینکه عاشورا یک روز نیست بلکه خودش تجلّی همه تاریخ است  تصریح کرد: عاشورا یک مکتب و فرهنگ، مدرسه عشق و ایمان و ایثار است.

حسینی یاد آورشد: عاشورا تجلیگاه عزّت و همت و همیّت و جوانمردی و آزادی و آزادگی و حق طلبی و باطل ستیزی و ایثارگری و شهادت طلبی و خلاصه تقابل تمام عیار جبهه حق علیه باطل است.

امام جمعه ابرکوه با تاکید بر اینکه عاشورا کانون الهام و پیام و درس عبرت در جهت بصیرت یابی و استکبار ستیزی برای همه نسل‌ها و در همه عصرها است افزود: از مردم که به رغم این همه مشکلات موجود عاشقانه و مشتاقانه با رعایت جانب احتیاط، شهر و محلّه و خانه خود را حسینیه سیّدالشهدا (ع)  کردند تشکّر می کنم.

امام جمعه ابرکوه همچنین با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی تصریح کرد: آزادگان سرافراز به عنوان رسولان تاریخ انقلاب و دفاع مقدّس  در محضر ولی فقیه جلوه‌ای کامل ایثار ومقاومت را به ثبات رساندند.