زمان : 22 Mordad 1400 - 16:44
شناسه : 167330
بازدید : 4088
امام جمعه بهاباد، رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی را خواستار شد امام جمعه بهاباد؛ امام جمعه بهاباد، رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی را خواستار شد امام جمعه بهاباد با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان از نظر شیوع کرونا، رعایت دقیق و کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی شهروندان را خواستار شد.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های این هفته نمازجمعه با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با بیان اینکه افراد با ولنگاری در زمینه کرونا سبب کوتاه شدن عمر مردم نشوند اظهار داشت: تا زمانی که به صورت جدی پروتکل‌ها رعایت نشود این بیماری غیرقابل کنترل خواهد است.

امام جمعه بهاباد ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان دشت کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را به عموم شیعیان جهان و نمازگزاران تسلیت گفت و افزود: هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا احیای قرآن و سنت جدش، ریشه‌کن کردن ظلم و بی عدالتی و تلاش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

ابراهیمی بشکانی بابیان اینکه امام حسین(ع) با قیام خود به مسلمانان آموختند که نباید در برابر ظلم سکوت کنند و در هر زمان و مکانی می بایست علیه ستمگران قیام کرد ولو اینکه شهادت پایان راه باشد گفت: واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) و یارانش عظمت و تاثیرگذاری زیادی در جامعه اسلامی و تاریخ بشریت دارد و باید از آن درس‌ها بگیریم.