زمان : 26 Mordad 1400 - 18:56
شناسه : 167425
بازدید : 4379
پیام فرماندار بهاباد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن فرماندار بهاباد؛ پیام فرماندار بهاباد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن فرماندار بهاباد در این پیام با گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن آورده است: آزادگان معظم این سرو قامتان صبر و استقامت، آموزگاران و سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که با الهام از فرهنگ عظیم عاشورا، در برابر سختی‌های غیر قابل وصف دوران اسارت خود ایستادگی نمودند و شکستی دیگر را برای دشمن رقم زدند.

به گزارش یزدفردا: فرماندار بهاباد در پیامی ۲۶ مرداد؛ سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان عزیز به میهن اسلامی ایران را گرامی داشت. متن پیام وی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ مرداد؛ سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان عزیز به میهن اسلامی ایران، یکی از روزهای بزرگی است که در صفحات پر از حماسه و افتخار صحيفه تاریخ ایران اسلامی حک شده است.

آزادگان معظم این سرو قامتان صبر و استقامت، آموزگاران و سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که با الهام از فرهنگ عظیم عاشورا، در برابر سختی‌های غیر قابل وصف دوران اسارت خود ایستادگی نمودند و شکستی دیگر را برای دشمن رقم زدند و درس بزرگ عزت و آزادگی را به جهان آموختند.

این روز بزرگ و به یادماندنی را به آزادگان سرافراز، خانواده‌های معزز و شکیبای آنان و ملت شهید پرور ایران به ویژه آزادگان و ایثارگران شهرستان بهاباد تبریک عرض نموده و برای همگان از خداوند متعال سلامتی، عزت و خدمتگزاری خالصانه در راه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

محمدمهدی خانی‌زاده - فرماندار بهاباد