زمان : 11 Shahrivar 1400 - 19:23
شناسه : 167730
بازدید : 3731
واژگونی پژو با ۱۷ سرنشین افغان/ ۲ نفر فوت و ۱۵ نفر زخمی شدند رئیس هلال احمر میبد: واژگونی پژو با ۱۷ سرنشین افغان/ ۲ نفر فوت و ۱۵ نفر زخمی شدند رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ در کمربندی غربی میبد ۱۵ نفر مصدوم و دو نفر فوت شدند.

به گزارش یزدفردا: کمال بنا اظهار داشت: با اعلام خبر واژگونی خودرو به عوامل امدادی هلال احمر، عوامل امدادی مستقر در پایگاه امداد و نجات کمربند غربی هلال احمر میبد، بلافاصله به محل حادثه واقع در کیلومتر ۱۹ محور یزد - اردکان کمربند غربی میبد اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت: خودروی پژو سواری با ۱۷ سرنشین از اتباع کشور افغانستان واژگون شده و متاسفانه راننده و یکی از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داده اند.

بنا افزود: نجاتگران هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس، پلیس راه و نیروی انتظامی پس از تثبیت صحنه حادثه و طی عملیات رهاسازی، اجساد متوفیان داخل خودرو را به بیرون انتقال و به مسئولان ذی ربط تحویل کردند.

وی عنوان کرد: به گفته برخی شاهدان حاضر در صحنه حادثه، دیگر سرنشینان خودرو از محل متواری شدند.

بنا یادآور شد:m شماره تماس ۱۱۲ هلال احمر آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه محل بروز سانحه است و پس از تماس نزدیک‌ترین تیم امدادی به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام می شود.